Model staan voor campagne TEJO Goes - persbericht

14-07-2020

Voicekids winnaar Dax Hovius is straks samen met 14 andere jongeren, waaronder ikzelf, te zien op posters voor de nieuwe campagne van inloophuis Tejo "Vijf voor Twaalf". De posters portretteren jongeren met een traan over de wang en zijn gemaakt door kunstenaar Rem van den Bosch.

De bekendmaking

Afgelopen zaterdag werden op het symbolische tijdstip van vijf voor twaalf de posters gepresenteerd. Daarnaast ging de video van Joan Hofland live, die een jaar lang te zien is tijdens reclames in CineCity.

Bekijk de videoBekijk het persbericht

Het Tejohuis

Het Tejo inloophuis is een veilige plek waar jongeren terecht kunnen met hun verhaal. Ze krijgen gratis professionele hulp, en dit allemaal direct & anoniem. De campagne start aan het begin van de zomervakantie. Een tijd waarin problemen met een thuissituatie erger kunnen worden, weet Marja de Pundert van het TEJO-huis. Ze denkt dat grote problemen voorkomen kunnen worden door een goed gesprek aan te gaan en noemt een vaste bezoeker als voorbeeld. ,,Die jongen komt hier als het ware met stoom uit zijn neus binnen en is een uur later de frustratie kwijt. En wanneer hij weer behoefte heeft aan gesprek, is hij weer welkom. Waar vind je dat anders in de hulpverlening?"

Het doel van de campagne is om in ieder geval iedere jongere in Zeeland kennis te laten maken met het Tejohuis omdat het een uniek concept is dat vele jongeren kan helpen.

Meer weten?

Bekijk https://tejo-nederland.nl/. 

WAHINE WISSE | ©2017-2024 | Alle rechten voorbehouden
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin